2014. június 18., szerda

Aszpik-vásár a Fishing on Orfű-fesztiválon

Ezen a héten én is ott leszek ismét a Fishing on Orfű fesztiválon az Aszpik-vásáron...!!!  
A sok akadály ellenére sikerült leszervezni, hogy a 0. naptól ott leszünk a 2. napig... szóval jún. 18-20-ig újra Orfűn...! Nagyon örülök neki... :)))
Aki ott lesz, az feltétlenül keressen meg az Aszpik-vásáron! 

A szívem visszahúzott a tavalyi szuper vásár miatt és nemrégen akkor döntöttem el, hogy minden követ megmozgatok, leszervezek, hogy ott lehessek újra, amikor ezt a tavalyi képet megláttam, ahol a képen az én standom is ott van ... úgyis mint az "ASZPIK a FOO-n" egyik beharangozó része...!
https://www.facebook.com/events/1416626068618186/


És tessék kérem megnézni a Fishing on Orfű hivatalos videóklipjét is...!
Főleg a 0:22 -nél figyelmesen megtekinteni, ahol a DOTTY-ságokkal (fülbevalókkal, táskákkal) tarkított asztalom bevillan a képbe...! :)
Mert a FOO-n nemcsak az én vásári asztalom színes, hanem az egész program, az odalátogató emberek és a résztvevők is...! Szóval a tavalyihoz hasonlóan a közvetlenség, a baráti jó hangulat idén is garantált lesz...! https://www.youtube.com/watch?v=BSc7d1rcOBU
(Azt csak halkan jegyzem meg, hogy nem is tudtam róla, hogy szerepelek az összeállításban... a tesóm szólt róla...)  

A mai 0. nap vásárát pedig Kispál koncerttel fogjuk megkoronázni, ami kuriózum lesz a maga nemében...! Szóval örülök nagyon! 

Sok új nyári táskával készültem, mert ráadásul két vásárban is részt veszek ezen a héten... 



A 3 napos orfűi Aszpik-vásár után jún. 21-én, szombaton 14.00-2.00-ig a Múzeumok Éjszakáján az Iparművészeti Múzeum vásárán is megtalálhattok majd...! Szeretettel várok Mindenkit!:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...