2011. április 2., szombat

Anya-fia táska, avagy vitorlás kabáthoz a gombot...

Adott volt egy sportos, piros-kék, női vitorlás dzseki és egy másfél éves legényke piros szélkabátja... Kellene hozzá egy összeillő anya-fia táskapáros nyári vízparti összeállításban!
És az a megrendelés már csak jól indulhat, ami úgy kezdődik, hogy "Te kellesz nekem! :-)))"
Egymásra találtunk nagyon... :-)))
(Először Andrea rám..., aztán én is őrá felvéve az együttgondolkodás fonalát...)
Jókat ötleteltünk, tervezgettünk és ez a farmer táska páros született belőle...
A két táska sportos pántja egyforma és állítható, csak a szélességük és hosszuk eltérő. Sötétkék heveder és világos lámpabél összevarrásával készítettem, így került a középső piros csík mellé két oldalra két sötétkék "tengerész" csík...
A nagytáska inkább felnőttesen nőiesebb lett hullámzó vízzel és (filc)buborékokkal.

A vitorlás mintás kistáska pedig játékosan kisfiús bu(gy)borékoló filc halacskákkal és napocskával.
Az édesanya táskája méretét tekintve inkább egy pelenkázó táskához közelít, mivel szükség van a nagy helyre. A jó tartás érdekében a külső farmer és a belső bélésanyag közé puha vlies réteget tettem. (Életem első ilyen puha táskája!)
A piros-fehér-kék pöttyös táskabelsőben sok-sok zseb található a kisebb és nagyobb holmiknak. Került bele mobiltartó zseb, kulcstartó karabiner ill. két oldalra cumisüveg és vizes palacktartó gumírozott piros ripszszalagból.
Turpisság a belső zsebeknél, hogy kétféle pöttyös anyagból készültek, tehát "kétszínűek", mely közé erősítésnek vasalható textilvetexet tettem, hogy bírják a strapát. (Így biztos nem fognak kiszakadni!)
Apróságos zsebek oldala (iratok, mobiltelefon, kulcs):
Nagyobb holmis zsebek oldala (pl. mackó, pelenka, krém v. pulcsi):
A kisfiú-táska bélése egy világoskék-piros-fehér-sötétkék csíkos pamut anyag, melyre szintén sok zseb került a kisautóknak, apróságoknak, kavicsoknak, botoknak... A zsebek elejére egy-egy színben harmonizáló, amőbaszerű mintát applikáltam. (Ez az édesanya táskájának belső zsebein is visszaköszön... Fő az összhang!) Ja, és az elmaradhatatlan kulcstartó karabiner, mert az kell... :-)))Egyik oldalon belül piros vászon zsebek vannak:A másik oldalon a sötétkék farmerzsebeket a csíkos anyaggal béleltem:
A nagy táskába mágnes patent zár került, a kisfiú táskájába pedig cipzár. Természetesen a cipzár megint megviccelt és az óvintézkedéseim ellenére is leszaladt a cipzárkocsi... :-(
No, de én voltam az erősebb és visszaszuszakoltam a helyére a kocsit, mondván, ezt én ugyan már szét nem fejtem... És én győztem..!!! :-))) (Lehet a múltkor is erőszakosabbnak kellett volna lennem a visszarakásnál...)

Összességében (bár kicsit sokáig tartott), nagyon jó volt ezen a táskapároson dolgozni, gondolkozni, ötletelni, kiszöszölni az apróságokat (pl. milyen minta legyen, milyen bélésanyag legyen a megfelelő színű és méretű pöttyökkel, hozzáillő csíkokkal, hogyan varrjunk a húzókára piros ripszszalagból vékonyított fityegőt, mert a szaténszalag nem illik a sportos táskához...)...
Kellett az összhang...
Remélem tetszetős lett és ezzel az összhanggal örömet tudok okozni...

Én minden esetre nagy örömömet leltem benne! :-)))
Köszönöm!

12 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon szépek lettek! :) Kedvencem a farmer-piros párosítás. :)
Régebben varrtam pár anya-lánya táskaduót, és ezer tervem volt anya-fiára is, csak elsodortak tőlük a megrendelések. Azért továbbra is jó ötletnek tartom a dolgot. Én is imádok összeöltözni a gyerekeimmel. :))

Gratulálok, tényleg szuperek!

zazálea írta...

ez zseniális, egyszerűen!

Krizantám írta...

Nagyon kedvesek vagytok!
Az anya-fia párosítás egy különleges, jó kihívás, mert nekem csak anya-lánya(i) tapasztalatom van... :-))) Imádom a piros pöttyös anyagot!

Rita, nekem pedig az anya-fia táska sikerén túl a mai naphoz plussz öröm, hogy melléd kerülhettem a Szemezgetőben...
http://www.meska.hu/Selector/showSelector/7063
(Persze azért nem egy lapon említve...de legalább van kihez felnőni!)

shushanna írta...

elállt a lélegzetem!!!!
fantasztikus vagy!!!! nem is... őstehetség! mi lesz itt még? ezt nagyon megcsináltad a Kedvenckémnek és a kisfiának!

Krizantám írta...

Zsuzsanna kérem, jól esik a dicséret, de azért ne essen túlzásokba, no... :-)))
Mondjuk beletettem magam rendesen és jól esett vele szöszölni, de azért, hogy ős lennék és tehetség, azt költői túlzásnak érzem...

BCili írta...

Ahogy megláttam a meskán a táskát, rögtön tudtam kié lehet. Nagyon jól sikerült mind a kettő, gratulálok!

Krizantám írta...

Cili, ez így nagyon jól esett, köszönöm... :-)))
(Azt azért elárulod, hogy hogyan botlottál bele a Meskán ennyi idő után... ?)

Zsófi írta...

Nagyon tetszik, ügyes vagy! Örülök, hogy jártál nálam, gyere máskor is!

Krizantám írta...

Köszi, Zsófi!
Szívesen időzöm nálad máskor is!

VRJúlia írta...

:)Ez egy nagy-nagy mosoly. Engem ugyanis elárasztanak ezek a munkák- elérhetetlen-utánozhatatlan pédaképeimmé váltak e téren.
További jó munkát.
Júlia

Krizantám írta...

Ó, Júlia! Igazán köszönöm, de ne mondj ilyeneket...Méghogy én példakép...?!
De azért örülök, hogy inspirálnak és tetszenek...! :)

Unknown írta...

Kedves Krizantám!
Égen-földön vitorlás anyagot kerestem a kisfiam bölcsis váltóruha-zsákjához (kishajó lett a jele), amikor megtaláltam a cikket. Annyira megtetszett, hogy utólagos engedelmeddel -némi változtatással- készítettem neki farmerból egy zsákot a kishajó díszítéssel. Az ő zsákja lesz a legszebb, köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...