2011. november 27., vasárnap

Adventi koszorú


Ma meggyújtottuk az első gyertyát! Lélekben készülünk már az ünnepekre!

A készülődés első fizikai jele a csokis keksz sütése mellett pedig az adventi koszorú elkészítése volt, amit Colette játék felhívásának szellemében az újrahasznosítás jegyében készítettem el! Nagyon izgalmas volt, mert én amúgy is mindent újragondolok, újrahasznosítok... Szeretem az egyedi dolgokat és ez az anyagok újragondolása, felhasználása révén a lehetőségek kimeríthetetlen tárházát nyújtja az alkotás közben...

Minden évben újra előveszem ilyenkor a piros szalvétával általam bevont csillag alakú, újrafutózott kerámia tálat (amit egy "textilkutató" bolt csetreszes részlegén találtam egyszer) és az évek óta használatban lévő szalma koszorú alapunkat. Ezt a koszorúalapot most körbetekertem egy régi flanel skót kockás anyaggal, ami egy sokat használt rakott szoknyánkból származik. (Még apukám is felvette egyszer skótnak öltözve, egy családi-baráti farsangkor gyerekkorunkban...) :-)))
Igazi karácsonyi színekben pompázik: piros, zöld, fehér és pici sárga! Gondoltam ez így pont megfelelő lesz!
A fehér gyertyák alatt lévő 3 nagy, fehér filccsillagot abban a filcfecnis zsákomban találtam (már eleve kivágott állapotban), amit még a nyalkai alkotóhéten kaptam a lányoktól (a nyáron)...  Éljenek a filcfecnik! ;-) (Látni kellett volna engem akkor, ahogy a szebbnél szebb apró filcmaradékok között tobzódva válogatom a színeket és örömködve fülig ér a szám... Nekem ezek a mini fecnik is kincsek...) :-)))
A piros házikósor is egy filcmaradékból vágódott ki még akkor nyáron Hokata Sizzix-gépével. Most legalább megtalálta  a méltó helyét az utolsó adventi vasárnap meggyújtandó gyertya köré tekerve! :-)))


A koszorú elejére (és hátul körben az oldalára) a filcfecnik között talált háromszögecskékből tűztem össze színes gombostűkkel díszítésként a kis filc csillagokat...
Igencsak megtetszett a végeredmény és nagyon jól esett a készítése! A 9 éves nagyobbik azt mondta, hogy "ez 9 éve az életének legszebb koszorúja"! :-)))

Kívánok Mindenkinek ilyen örömteli készülődést és lelki ráhangolódást az ünnepekre, hogy ne csak a rohanást lássuk meg benne, hanem egymást is!

4 megjegyzés:

Aledi írta...

Nagyon szép lett! Számomra is ezek a színek jelentik a karácsonyt :)Nektek is kellemes készülődést!

erzsó írta...

a külső csinosságán -értsd: külcsín, de nem tom hogy ragzam magyarul :)- is túltesz a belbecs szépsége: annyi történet és szeretet van benne!

Krizantám írta...

Nagyon jó volt készülődni és a koszorú által egy kicsit ráhangolódni az ünnepre!

Szeretettel gondolok Rátok és szívből kívánom, hogy legyen aggodalom- és rohanásmentes, örömteli adventi készülődésben részetek Nektek is!

Colette írta...

Most kezdek nyugalomba kerülni és végre körbejárhattam mindenkit! Köszönöm, hogy beszálltál a játékba, nagyon szép lett a koszorúd! A naptár lapjai is hamarosan végleges formát öltenek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...