2012. február 14., kedd

It's so cute... de csakis őszintén...

 köszönöm, hogy gondolt rám!

Bár a díjhoz tartozó kérdések (konkrétan a trendre és sminkelésre vonatkozók) igen távol állnak a habitusomtól (a barátaim, akik régóta ismernek, tán körbe is röhögnének, hogy ilyen kérdésekre válaszolok), de Zita nemcsak táska blogját régóta figyelemmel kísérem és tudom, ő is fontos értékek mentén alkot és éli az életét (számomra nagyon is szimpatikus módon), ezért elfogadva a kedvességből küldött díjat, túlléptem a kérdések milyenségén és úgy gondoltam, hogy a saját szám íze szerint válaszolok rájuk, ami engem tükröz és a blog mögötti háttérbe (azaz hozzám) egy kis bepillantást enged... Ha már ennyire "játékosra" sikeredtek az utóbbi bejegyzések, akkor folytatom a játszódást egy kis őszinteséggel...


A szabályok: 
Említsd meg a blogodban azt a személyt, akitől kaptad!
Válaszolj a feltett kérdésekre, árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban! Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd és értesítsd a díjazottakat!

1. Melyik a kedvenc smink kelléked? - Nincs ilyen (sminkelek ugyan, mert anélkül alapvetően nem érzem jól magamat, de csak minimálisan... az apró hibákat palástolandó ;-)...)
2. Mi volt a 2011 év trendje? - Nem követem az aktuális trendeket, legfeljebb a színek terén egy kicsit. (A lehető legkevésbé vagyok egy trendi csaj, már ha csak az alkatomat nézzük is... A saját fejem, ízlésem után szoktam menni és úgy is öltözködöm!)
3. Mi a kedvenc desszerted? - Túrótorta,  diós és csokis sütik
4. Kedvenc színed? - Narancs, meggypiros, lila, türkiz stb.
5. Mi a keresztneved? - Kriszta
6. Melyik volt az utolsó kedvenc dalod? - Csík Zenekar: Te majd kézenfogsz és hazavezetsz
7. Kutyák vagy macskák? - Egyértelműen kutyák.Van egy golden retrieverem és egy déditől befogadott gordon szetter (keverék) kutyánk.
8. Árulj el valami "titkot" magadról! - Kereken 30 évvel ezelőtt kezdtem el hangszeren zenélni! Imádom a ZENÉT, a zene minden válfaját (könnyű zene, komoly zene, éneklés és szeretek táncolni is)! Keveset szoktam magamról írni, de a zene kapcsán most szívesen teszem...
7 éves koromban kezdtem el hegedülni, majd később 8 év után brácsára tértem át a zenekarban. A brácsa csodálatos mélyen zengő hangszer és szerelem maradt a mai napig! Összesen 18 évig játszottam vonós és szimfonikus zenekarban (az első kislányom megszületéséig). Végigkísért a gyerekkoromtól egészen a felnőtt koromig! A kórusban éneklést is szerettem, de semmi nem fogható ahhoz az élményhez, amikor Carl Orff: Carmina Burana-ját játsszuk 1000 ember részvételével vagy Verdi: Rigoletto-ját, netán Mozart: Rekviem-jét vagy Kodály: Galántai táncát próbáljuk, mindezt csodálatos karmesterekkel (Kobayashi Ken-Ichiro, Jurij Szimonov, Vásáry Tamás, Záborszky Kálmán) és fantasztikusan tehetséges művészekkel! Szimfonikus zenekarban játszani hatalmas élmény! (És biztos vagyok benne, hogy ha most éppen nem is játszom, de fogok még ilyen hasonlóan gyönyörű művekben játszani!) Hivatásos zenész sosem akartam lenni, csak simán zenélni csodálatos művekben! A zene végigkíséri az életemet (én is egy régi zenekaros szerelemből született házasság eredménye vagyok, édesanyám csellózott, apukám pedig rézfúvós volt)! A gyökerek ugyebár...
Ennek tükrében azért látható, hogy számomra a trend és azok kérdései kevésbé fontos tényezők az életemben, inkább ezek az élmények határozzák meg és az alkotás (építészet, képzőművészet, kézművesség) iránti rajongás...
Így hogy a díjhoz tartozó kérdésekre önmagamhoz hűen tudtam válaszolni, már mindegy is hogy mi volt a kérdés! A lényeg az, hogy Zita szeretettel küldte nekem, én pedig ugyanígy örömmel küldöm tovább olyanoknak, akik reményeim szerint örülnek egy ilyen őszinte szeretettel küldött díjnak!

Az én díjazottjaim, akiknek örömmel továbbadom, 3 olyan blogger, akiket a kezdetektől olvasok és nagyon szeretem őket (a személyiségüket és az alkotásaikat is):
boGár krea (és egyben az Otthon teremtő blogja is)
Öltögető (Lidércke)
Zelnice


Végül szeretném jelezni, hogy még ma (febr.14.) éjfélig lehet a játékomra jelentkezni, aki esetleg még szeretne!

5 megjegyzés:

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Hú, én még nagyon rutintalan vagyok díj-kezelés terén!
Hát persze!!! Feltétlen megteszem én is, hogy "kimosom" magam a kérdések milyensége miatt...

Köszi az ötletet!

Erika írta...

Gratulálok a díjhoz, határozottan állíthatom, hogy jó helyre került :)

Julcsi írta...

Ezen csak mosolyogni tudok, mert ez tényleg te vagy! Már amennyire meg tudtalak ismerni:)

boGár krea írta...

Kedves Kriszta! Köszönöm, hogy a díjazottjaid közé kerültem. Ugyanakkor remélem nem haragszol meg, de az utóbbi időben nem szoktam ezekben a "díjátadós játékokban" tevékenyen részt venni.
(Különös tekintettel arra, hogy én sem vagyok egy "trendi csaj".)
Ugye nincs harag?

Krizantám írta...

Kedves Brigi!
Persze, hogy nincs harag (sejtettem ezt azért egy kicsit), de nem a játék itt a lényeg, hanem az, hogy tudd őszintén gondoltam és szeretettel adtam! :-)))
De szerintem ezt Te játékon kívül (vagy anélkül) is tudod már régóta! :-)))
Kriszta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...