2013. január 21., hétfő

Nunonemez türkiz virágok


Még igen sok ajándékba készült dolgot nem mutattam meg, de apránként azért mutogatom... 
Olyan szerencsém van, hogy a családunk kisebb-nagyobb nőtagjai szívesen fogadják, ha kézzel készült ajándékot kapnak! :)
Türkiz nunonemez virágkitűzőket készítettem karácsonyi ajándéknak Eszter Nemez Műhelyében... mindenkinek az ízléséhez igazodva, amik mellé persze színben illő DOTTY-fülbevalók kerültek az ajándékcsomagba! (Így lett anyukámnak, férjem édesanyjának, keresztanyukámnak, sógornőimnek ajándék!) A zöld kivételével mindegyik virág a kis kezem munkája! Itt még a nemezbibék némelyikről hiányoznak...

Fotó: Mihály Eszter 

Az egyik ajándékpár sógornőmnek készült (a többiről még nincs képem), ami nemrég ért célba több ezer kilométer távolságba! Egy türkiz DOTTY-fülbevalóhoz készítettem merinó gyapjúból és selyemsálból nunonemezelt virágkitűzőt! Így néz ki a nemezvirág kész állapotában...



Mindig is vonzott a nuno nemezelés kipróbálása, így fantasztikus volt megtapasztalni Eszter Nemez Műhelyében az ajándékkészítés közben, ahogyan alakult a kezeim között a merinó gyapjú és a finom selyemsáldarabka összekapaszkodása... :)


És hogy a meleg égöv alatt is jól használható legyen, egy gyönyörű kézzel festett, színes levélmintás egyedi selyemsálat rendeltem hozzá a Meskán Nyéki Andreától (akit őszinte szívvel ajánlok mindenkinek)! Természetesen a selyemsálmintába került türkiz falevél is a kérésemre, hogy meglegyen az összhang a filcfülbevalóval és nemezkitűzővel... Szeretek így ajándékozni, mert ez így olyan jó! :)

3 megjegyzés:

erzsó írta...

szépek mindannyian, és mások mindannyian... gondolom mint a nők is, akiknek készült :)

Aledi írta...

Szépek bizony, ügyes vagy, biztos sikerük volt. (És ez, hogy "férjem édesanyjának", nem anyósomnak, tetszik... :)

Krizantám írta...

Igen, odafigyeltem rá, hogy olyat készítsek, ami a habitusukhoz illik! :)
(Keresztanyukám például a visszafogottabb stílust kedveli, Ő a világoskék szolidabb virágot kapta egy hozzáillő fehér-világoskék filckulcstartóval...) :)

Nagyon szeretem a férjem szüleit, így nem szívesen használom az anyós-após kifejezést! Ugyanúgy fontosak nekem, mint a saját szüleim, keresztszüleim! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...