2011. december 20., kedd

Játékos sors(olás)

Semmit sem felejtettem el! Sem a sorsolást, sem a karácsonyi játékom kapcsán írt kedves szavaitokat! :-) Ilyenkor mindig sajnálom, hogy nem nyerhet mindenki, mert legszívesebben mindenkinek adnék valamit, de hát ez a játékos sors...
Némelyik megjegyzésen komolyan meghatódtam és nagyon jó volt olvasni, hogy Nektek mennyi alkotásom tetszett! Köszönöm, hogy ennyien megosztottátok velem a gondolataitokat és hogy játszottatok!

A sorsolás éjfélre tolódott, így csak az egyetlen félig ébren lévőt tudtam megkérni, hogy húzzon a 18 név közül! (Én mégsem húzhattam, mert nekem mégiscsak felügyelő szervként kellett részt vennem, hogy figyeljem a sorsolás tisztaságát!) :-)

Stílusosan, a sorsoló bizottság szebb napokat látott, de szakszerűen (igazi restaurátor barát által aranypor pasztával) megreparált bonsai-táljába kerültek a nevek! Húzott éééés...

Aletta a nyertes!
Köszönöm a játékot! Kérlek küldj egy e-mailt és írd meg a címedet, hogy mihamarabb odaérjen az ajándék!
Köszönetképpen, mert adni jó és hogy ne távozzon senki üres kézzel tőlem ennyi jó szó után (mert nem tagadom bizony azért kapni is jó, főleg ilyen kedves szavakat), ezért szeretném megosztani veletek a család egyik megunhatatlan kedvenc (nemcsak) karácsonyi sütijét!

Püspökkenyér 
(ahogy én készítem)

25 dkg porcukor
1 kis doboz tejföl
2 tojás
fél tasak sütőpor
30 dkg liszt
5 dkg durvára tört dió
5 dkg darabolt (ét)csoki
5dkg mazsola

Elkészítés:
Az első négy hozzávalót (porcukor, tejföl, tojás, sütőport) robotgéppel össze kell keverni egy kisebb tálban. Az utolsó négy hozzávalót, a lisztet a darabos hozzávalókkal egy nagyobb tálban összekeverjük, majd ehhez a száraz lisztes keverékhez hozzáöntjük a kisebb tál folyékony masszáját. Ebben a nagy tálban keverőkanállal kézzel össze kell keverni az egészet, majd kivajazott, lisztezett őzgerincformába önteni a forma magasságának feléig. Tűpróbáig közepes lángon kell sütni! Sütés közben szépen, rendesen megemelkedik!
(Lehet bele tenni még cukrozott v. aszalt gyümölcsöket is ízlés szerint, de mi ezt a klasszikus változatot szeretjük a legjobban! A dupla adag meg sem kottyan nagy családban, mert olyan hamar elfogy!)

Jó sütögetést és készülődést Mindenkinek!


1 megjegyzés:

latinka írta...

Gratulálok a nyertesnek,és köszönöm a játéklehetőséget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...