2011. december 15., csütörtök

Karácsonyi játék

Egyre-sorban érnek az apróbb és nagyobb örömök.... Én is szeretnék örömöt okozni a Karácsony közeledtével egy JÁTÉK formájában! :-))) Ebben az évben elég sok minden történt... többek között ennek a blognak az elindulása is, ami sok új dolgot hozott...
Szeretnék ebből a majdnem egy évből egy kis szeretet-morzsát Rátok is visszasugározni! :-)))


Szóval hagyj ennél a bejegyzésnél egy megjegyzést és ha van kedved, akkor írd le, hogy melyik bejegyzésem (esetleg alkotásom) volt számodra a legemlékezetesebb vagy legtetszetősebb, legkedvesebb (persze ez utóbbi nem kötelező és emiatt ne riasszon vissza a játéktól, de ha időd engedi a sürgés-forgás közepette, akkor nagyon megörvendeztetnél vele, ha leírnád egy szóban, mondatban)! Ha nem volt ilyen, az sem baj! A lényeg, hogy  

Advent utolsó vasárnapjáig, 2011.dec. 18. este 19 óráig lehet jelentkezni!
(Így még odaér Karácsonyig!) :-)))

A NYEREMÉNY
(a képen látható) általam készített, 
levendulával töltött, fehér gyapjúfilc szív csörgős díszítéssel!
(Használható ajtódísznek, karácsonyfa dísznek, az ünnepek elteltével pedig a szekrényben illatosítónak!)

Olyan ajándékot szerettem volna készíteni, ami minden lakásban, otthonban megtalálhatja a helyét és szívest-örömest játszik érte mindenki!
(A másik oldala...) :-)

A MEGLEPETÉS pedig most sem fog elmaradni... :-)))
Szeretettel látok Mindenkit!

19 megjegyzés:

MrsSame írta...

Én már jelentkezem is. Nekem nagy kedvencem az érmetartós filc kulcstartó. Mindegyik olyan kis szép és hasznos is. :D

Ari írta...

Nagyon tetszenek a kistáskák és a színes, csupavidám kulcstartók! Ami még nagyon emlékezetes maradt számomra az a gyönyörű dupla mobiltartó:)
Köszi a játékot!!!

Julcsi írta...

Nekem legjobban téged magadat kedvellek és nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhettelek. Így most már tudom, hogy a vigasztaló, dicsérő, kedves szavaid sosem üres frázisok:)
S ha nem nyerek, az sem baj, a lényeg, hogy ezt elmondhattam. Persze azért a kalapba szeretnék bekerülni!:)))

szaberka írta...

Köszönöm a lehetőséget! Nekem a kulcstartóid a legkedvesebbek, igazán egyedi darabok. És nekem is muszáj megemlítenem a dupla mobiltartót, minden apró részlete külön-külön figyelmet érdemel.
Örömteli készülődést kívánok a maradék adventi időre!
Erika

Kőrösi Mercédesz írta...

Szia Kriszta,
nekem a csodás, életteli színeid tetszenek, bármin jelenjenek is meg. A drapp-bordó kifordítom-befordítom kistáska is bájos volt, az érmés sokszínű kulcstartók meg megunhatatlanok, minden darabot örömmel nézegetek. És jó, h olvashattam Julcsi szavait :)

Névtelen írta...

Nagyon nehéz kérdés, mert minden munkád nagyon szép, egyedi darab. A kedvenceim nekem is a szépséges kulcstartók! És a táskák. És a többiek is....
Köszi a lehetőséget, :-)

Bakarasz írta...

Kriszta, nehéz kiragadni valamit, de én is a mobiltokot és a kulcstartókat említeném, mindegyik egy külön színes, vidám kis világ. És a te kedves lényed miatt is jó ide benézni. :) Ági

napos írta...

Kedves Krizantám!
Nekem nagyon tetszenek az érmetartós kulcstartóid, nagyon egyedi ötlet!
És köszönjük a játékot! :)

Alfoldi Noemi írta...

Az ermetartos kulcstartot kulonlegesen jo otletnek talalom, az a kedvencem nekem is.
szeretnek jatszani en is :-)

Ányi írta...

Minden, ami filcből van ;) Örülök a játéknak, jelentkezek én is!

Lencsilány írta...

Jelentkezem is! Meg fogsz lepődni, de nekem is a kulcstartók tetszenek. Annyira egyszerű és zseniális ötlet, és főleg azok tetszenek nagyon, amik ilyen kis apró részletesek, mint a piros-fehérek kis gyöngyökkel, vagy a kék-barna karikás:)

latinka írta...

Azt hiszem,én sem tudok újat mondani,nálam is az érmetartós kulcstartó a favorit.:))

DzsiDzsi írta...

Jelentkezem, nagyon szép!

Nekem a kulcstartók és a táskák tetszenek legjobban a munkáid közül!

Üdv, Gabi
gabus1217_8@hotmail.com

Judit írta...

Szia Kriszta!
Nem is kell mondanom, szerintem tudod, mi csábított el, na? puha, van kapucnija:))))
És a kis érmetartók amik még nagyon szépek számomra.

Bebi írta...

Kulcstartók! MInden szép!!! Jelentkezem!

málna írta...

Én pont úgy vagyok az alkotásaiddal, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szeretem őket! : )
Szeretem a kulcstartóidat, mert pont olyanok, mint a kerek csokoládé. Szeretem Zsigmond utazó-táskáját, mert az meg épp szögletes, mint a szögletes csokoládé. A vitorlás anya-fia táskapáros számomra a hosszú csokoládé és a rövid csokoládé édes kettőse.
És szeretlek Téged az alkotásaidban, mert a Te szívedből-lelkedből lesznek épp oly' csodálatosak és egyediek, mint a gömbölyű csokoládé ...
És ha nem nyerek most semmit, csak egy lyukas csokoládét? Nos, az sem baj! Az én nyereményem Te magad vagy! : )

Susu írta...

Én is szeretnék jelentkezni.
A kulcstartók a kedvenceim. :)

aletta írta...

Nekem a népi motívumok ihlette válltáskák és az érmetartós kulcstartók tetszenek legjobban. Köszönöm a játékot!

Krizantám írta...

Kedves "aletta"!
Te nyertél a karácsonyi játékomon!
Kérlek jelentkezz e-mailben a nyereményedért, hogy eljuttathassam hozzád! (Sajnos nem találtam meg semmilyen elérhetőségedet!)
Köszönöm a játékot és a kedves megjegyzéseket!
Szeretettel: Kriszta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...