2012. január 17., kedd

Kék-fehér imádat Németországban

Nagyon kedves megrendelésre készült egy állítható vállpántos farmer nagylánytáska fehér-türkizkék virággal még Karácsony előtt. A kék-fehér színeket kedvelő, 11 éves Anikának készült Mariann kérésére ez a nevének kezdőbetűjével meghímzett, virágindás táska, melyet a nagylányhoz a karácsonyi posta Németországba repített.


Ez az első táskám, amely "messzi-országban" azaz külföldön landolt és igazán nagy örömömre szolgált, hogy elkészíthettem, mert nagyon kedves és türelmes vevő kérte őszinte lelkesedéssel! (A Karácsony előtti szűk határidőt bevállalva még azt is végtelen türelemmel várta meg, hogy lediplomázzak és utána készítsem el a kért ajándékot! Nagyon jó volt így a vizsgán túl lenni, mert alig vártam már, hogy nekikezdhessek végre a kedves megrendelésnek... Ez a tudat tartott életben, hogy milyen jó lesz már utána... mert  csuda dolgok várnak...) :-)))
Mindent szépen megbeszéltünk, hogy a nagyobb táskát szeretné (15×20cm), mert nagylányról van szó. Így adódott, hogy állítható vállpántúra készítettem, hogy később is használhassa, ha nagyobb lesz! Természetesen ez is kifordítom-befordítom táska, amit kétféle módon is lehet hordani...


Mivel a megajándékozott nagyon szereti a kék színt, ezért a zöld virágszár indák közé rejtettem még türkizkék kunkorokat is... :-)))


Nem tudom, hogy miért is van számomra különleges jelentősége annak, hogy idegenbe vetődött egy alkotásom, de nagyon jó érzéssel tölt el, hogy a világ másik táján egy kislány oldalán ott lifeg a táskám. (Lehet, hogy ez csak nekem nagy dolog, de az ember lányának életében mindig vannak mérföldkövek, különleges, emlékezetes pontok, momentumok és számomra ez is az volt...) 
A visszajelzések szerint Anika örült a táskának és remélem szívesen fogja hordani majd... :-)))
Nekem minden esetre emlékezetes marad mindig ez a táska! Ugyanúgy, mint a legelső monogramos kistáskáim is, amelyek Anika táskájának mintájául szolgáltak...
Szerettem őket és még most is a szívem csücskei... :-)))

2 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Nagyon bájos alkotás!! Gratulálok!

Krizantám írta...

Ha ezt egy Tündér(-)látta így, akkor annak igazán nagyon örülök! Köszönöm Kata! :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...