2012. május 27., vasárnap

Vásári hangulat gyereknapon

Szeretettel várok mindenkit a portékáimmal ma, 

május 27-én, 10.00-19.00 óráig 
vasárnapi GOUBA-vásáron a Gozsdu Bazárban,
a VII. ker.-i Gozsdu udvarban 
(a Dob u. 16. és a Király u. 13. között) !!! 
(A belépés díjtalan!)

Sok világos nyári táskát készítettem a vásárba a színesek mellé...
Vastag, jó tartású, kétoldalú törtfehér vízálló vászon anyagú szaladgálós táska (erről az erős anyagról már írtam itt), régi örökségből kapott piros csipkedíszítéssel....
...Belül zsebbel és kulcstartó karabinerrel... A csipke igazi antik darab! Szerintem több, mint 80 éves, fantasztikus állapotban... Kincsként őrzöm a többivel együtt! :-)

Készültek strandtáskák és nyári szaladgálós vagy bevásárlótáskák is...
Lámpabél táskapánt két narancssárga varrott csíkkal, elől csíkos szalagdíszítéssel és Nina-féle festett narancs farkasfoggal...
És végül álljon itt ízelítőül az egyik kedvenc, sokszínű türkizes vállpántommal készült hosszúkás táska a minimál stílus jegyében...
A nagylányom megszavazott rá később egy türkiz csíkos masnit, amit a levehetőség kedvéért kitűzőként raktam fel, amit már így viszek a vásárba... Ott megnézhető, megfogható, vehető-vihető minden táska és alkotás... :-) 

Szívesen és örömmel látok Mindenkit! :-)))

Sok színes és vidám dísz, filckulcstartó, filctolltartó/neszeszer, laptoptáska, nagy- és kistáska várja nálam a felnőtt és gyerek érdeklődőket jó kis Gyereknapi vásári programok mellett! :-)))

Vidám szép napot MINDENKINEK! :-)

3 megjegyzés:

Tulipánt írta...

Ezek is szépek. Jó vásározást kívánok!

Krizantám írta...

Köszönöm Anna! Nagyon jó hangulatú vásár volt, a gyerekek kifejezetten élvezték a gyereknapi programokat! :-)
(A piros csipkés és a türkiz pántos nyári táska pedig az új tulajdonosánál már otthonra is lelt...)

Kékmadár írta...

Ó, pedig a piros csipkésre én is rástartoltam volna! (Nem volt áramunk napokig, így csak most látom

)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...