2012. május 4., péntek

Motívumok továbbgondolva

Tegnap a fillérekért vásárolt "Így hímezzünk" c. könyv mellett csoda kincsre tettem szert egy antikváriumban bontatlan csomagolásban, teljesen új állapotban...

Fantasztikus könyv régi gyűjtésekkel, rengeteg kézi festésű mintarajz bemutatásával...
Hímzések, szőttesek, szűcs-és szűrhímzések, bútordíszítés, díszkerámia minták, faragott díszítések...
Egyre jobban elmerülök ebben a csodálatban... Micsoda kincsek, micsoda munkák... :-)))

Előbb született, mint a könyv megvétele, de nem bírom ki, hogy egy kis részletét meg ne mutassam a héten elkészült munkámnak, mely egy különleges mintájú laptoptáska különleges kérésre... A modern kor a hagyománnyal karöltve... 



Imádtam minden öltését... :-)))
(Nemsokára egészben is megmutatom...)

6 megjegyzés:

Monika írta...

Valóban kincsre tettél szert az antikváriumban,mert én könyvesboltban vettem meg,az ára rajta van.Ilyen könyvekért nem sajnálom annyira a pénzt,de persze nem bántam volna,ha olcsóbb.:)Viszont csodaszép!!!!
Kiváncsian várom a műved teljes fotóját!

Julcsi írta...

Izgalmas:)

erzsó írta...

Te mázlista vagy!! :)
(ez a könyv van a születésnapi vágyaim élén..)

A táska más így is sokat ígér, kíváncsi vagyok nagyon a motívumra egészben is!

krealady írta...

Hú, de irigyellek! És nagyon kíváncsivá is tettél:) Most gyüjtögetem a nép motívumokat én is lelkesen:)

Krizantám írta...

Ez a könyv fantasztikus! (Mondjuk nem erre számítottam, de csodás gyűjtések és motívumok vannak benne!)

A Drága emberemmel egyetértésben vettem meg és felváltva nézegetjük az elképesztően szép mintákat (ő főleg a faragásokét)...

Tulipánt írta...

Tetszik a könyved is és a munkád is.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...