2011. február 3., csütörtök

Elindultam a virtuális világban...

Eljött a várva várt nap...

MEGNYÍLT a MESKA-BOLTOM!!!!
Ezen a linken elérhető: www.krizantam.meska.hu  

Itt megnézheted és megvásárolhatod azokat az alkotásaimat, termékeimet, amiket készítek.
A célom nem a meggazdagodás, hanem az, hogy minél több emberhez eljussanak a varrományaim, amivel a megajándékozottaknak nagy örömet okozhatok... Jó érzés, ha az ember lánya által készített dolgokat mások használják és örömmel viselik...akár gyerek, akár felnőtt...

A boltom megnyitásának örömére szeretném megmutatni egy más jellegű, de szintén gyerekeknek szánt ötletemet.
Ez egy saját kézzel varrt kapucnis, bebújós, frottír fürdőponcsó ovis, iskolás gyerekeknek uszodába, strandra, ovis úszásra, nyaralásra, mely önálló törölközéshez is alkalmas.
Eddig ilyenek készültek el...
Ennek a kézzel varrt kapucnis törölköző-köpenynek tulajdonképpen története van:
Nagyobbik lányom ovis úszásához annak idején az óvónénik fürdőköntöst kértek csak (törölközőt nem, hogy ne kelljen annyit cipelni). De mint tudjuk abba nem igazán lehet rendesen megtörölközni... Így hát kerestem kapucnis poncsót... De nem volt sehol elég nagy (csak 60×120cm) és nem fért bele a gyerek feje...a rajzfilmfigura mintákról már ne is beszéljünk...
Elkezdtem hát törni a fejem, hogyan tudnám ezt én otthon szépen megoldani saját hatáskörben...kézzel varrva, mert akkor még nem volt varrógépem... Hát sokáig tartott kigondolni és megcsinálni, de végülis a színes szalagokkal és a lányom ovis jelének a ráhímzésével jól sikerült...
A köntös alapja egy nagy frottír törölköző volt, amihez kézi öltéssel és szegéssel egy kisebb, szintén frottír kapucnit varrtam. A kapucni csúcsán színes szaténszalagokból készült a bojt.
Az összhang kedvéért a kapucnibojt színei a fürdőponcsó elején található mintával színben harmonizáltak. (Én odáig merészkedtem, hogy a lányom fürdőruhájának színeihez igazítottam a poncsó színeit...)
Ja és az ovis úszáson megismeri a gyerek a saját jelével ellátott törölközőjét, vagy ha elkallódott tudni fogják, hogy az övé... :-)

Nagy örömet okoztam vele és rengeteg puszit zsebeltem be... Tartós az öröm és a fürdőponcsó is (nagyon jól bírja a hetente mosást), mert ma már iskolás és még mindig ezt használja az úszásra!
Valahogy úgy látom, hogy a gyerekek később is kötődnek az ovis jelükhöz... ezért kisiskolás korban fontos még nekik érzelmileg!
Később, amikor a kisebbik is úszásra kezdett járni, neki is megvarrtam a "gomba" jelű manótörölközőjét. Őtőle is megkaptam a puha puszijaimat ezért... Kell ennél nagyobb öröm?!

Ha esetleg megtetszett az ötlet és hasznos, de szép ajándéknak szánnád egy lurkónak, akkor szívesen elkészítem más mintával és színnel is ezt a fürdőponcsót, melyre további mintákat (ovis jel stb.), ötleteket szívesen várok!

Ezen a most elkészült fürdőtörölközőn például egy rózsaszín alapon, virágmintás esernyő minta van, melyet hímzéssel és szatén masnival díszítettem. Ez már megtalálható a boltomban ITT  .
Ezt az epermintás sárga törölköző-poncsót pedig meglepetésként a kisebbik lányom ovis barátnőjének szánom ajándékba. Költői kérdés: mi lehet vajon a jele?! Remélem fog örülni... (majd beszámolok a fogadtatásról...)

2 megjegyzés:

Hokata írta...

Kedves Kriszta!
Szeretettel köszöntelek a blogosok kis-nagy csapatában, mutasd meg mindannyiunk örömére mi terem a házad táján:), és sok sikert a boltodhoz.
Innen Győrből küldök Neked egy Örömbomba szikrát, őrizd a lángját a szívedben.
Mosollyal,
Kata

Krizantám írta...

Kedves Kata!
Pont ilyen Örömbomba szikrára volt szükségem, főleg a mai napra...
És tényleg lehet valami a győri levegőben, amitől kigyúlnak a fények és zakatolnak az ötletek...ugye, győri lányok?!
Köszönöm a sok biztatást!
Krizantám

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...