2011. február 24., csütörtök

Türkiz kulcstartó

Drága sógornőm kérésére készítettem ezt a türkiz színű kulcstartót, amit a húga névnapjára szánt. Eddig vártam a bemutatásával, nehogy lebukjunk...
A türkiz virágos kulcstartóba rejtettem hátul egy kis praktikus bevásárlókocsi pénzérme tartót, melyet patenttal lehet lezárni. Jó, ha kéznél van a 20-as vagy a 100-as...
A külső filcet belül színes virágos, türkiz pamut anyaggal béleltem, nehogy kinyúljon a filc a használat közben.

A virágos kulcstartó mellé elkészítettem a személyes meglepetés ajándékomat is...
Ezt az autós slusszkulcstartót Viktart-nál láttam és az ő ötlete nyomán megvarrtam másik méretben és kisautóformában...(Kukkantsatok be hozzá! Nagyon szép dolgokat készít!)
Nagyon jó volt kigondolni és megvarrni őket...! Lesz folytatása másik bejegyzésben.... :-))))
És boldog névnapot Nóri!

1 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Ó de tetszik ez a kis türkiz csoda! Micsoda édesség:)))
(És a cicás táska is fent...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...