2011. február 15., kedd

Első nagytáskám

Ő az... az általam várva várt...
Ő az, aki a párja és féltve óvja a kicsit...
Ő az, aki miatt nyughatatlan voltam...
1 hónapja tervbe vettem, azóta érlelődött, kiszabva pihent, félig megvarrva türelmesen várt és íme itt van...frissen, ropogósan... és én lenni boldog... :-)))
Anya-lánya táskaként kezdte, de akár nagytesó-kistesóként vagy iskolás-ovisként is folytathatja pályafutását ez a két madárkás táska... Szólóban, párosban...bárhogy el tudják képzelni a kis életüket egy rájuk vágyakozó női hölgy oldalán!
Csíkos pamut bélését belülről rávasalt vetexxel erősítettem meg, hogy bírja a strapát és jobb tartása legyen. A bélés egyik oldalán egy két rekeszes, lapos fekvőzseb van a mobilnak, kulcsnak, a másik oldalon pedig egy nagyobb álló zseb. (Zsebekből sosem elég, mint tudjuk...)
A külső filcmadárkás oldalán a táska fölső nyílásának vonala mentén kézi öltéssel sötétkék színjátszós gyöngydíszítést varrtam, hogy nőiesebbé tegyem a farmer anyag megjelenését.
Szeretve szeretem ezt a madárkát... :-)))
Megtalálható már a BOLTOMBAN .

És a mai nap meglepetése még számomra, hogy beválogatták az egyik Meska szemezgetőbe a türkiz kapucnis fürdőponcsómat (Ohh happy day címmel)!!! Ez volt az első eset! :-))))
Repkedek örömömben, mint egy MADÁRKA! Ihaj-csuhaj...


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...