2011. május 8., vasárnap

Farmerségek

Úgy látszik vannak ilyen napok, mint a tegnapi...! Szorgalmatos tanulós napomat lezárva pihenésképpen még bekukkantottam este a Meskára és láss csodát, éppen ott virított a másik fehér virágos kistáskám a Szemezgetőben... :-)))
"Nekem mindenem a farmerem"...
(kattints a képre)
Mintha valaki tudta volna, hogy aznap éppen a kékséges farmeres összeállításokról áradoztam a blogbejegyzésemben (persze ez lehetetlen, de meglehet mégis, hogy véletlenek nincsenek)...

És ha mindez nem volna elég, ráadásként tegnap még egy összeállításban szerepeltem, méghozzá az első szerelmetes madárkás táskámmal, ami azóta is a szívem csücske...
"Mi mindenre jó a farmer"...(kattints a képre)
És hogy kik mellett szerepeltem, az külön öröm! Úgy látszik nem csak én vagyok farmer rajongó (bár a ruházkodásomban kevésbé jellemző)...

Nagyon jó érzés volt ezután a fárasztó nap után... teljesen felvillanyozott ez a két "apróság"...
Jó, hogy néha a jó dolgok is összejönnek maguktól...
És bár tudom nem mindenkinek jelent ez ilyen sokat, megmondom őszintén, én az ilyen apró örömöknek is örülni tudok... :-)))

Ui.: Ma pedig "Színesek, vidámak..." leszünk egy pipikéssel indítva! Köszönöm Lidércke! Micsoda hétvége...! :O)

1 megjegyzés:

Ledorka írta...

Szívesen. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...