2011. május 17., kedd

Mesetarisznyás lélekcseppek

Mammkától úgy tudom, hogy a blogfejlécemen található kedvenc török mintámat úgy hívják LÉLEKCSEPPEK. Csodaszép szó!
Ha így van, akkor milyen kifejező......

Ezt a mintát választottam az elkészült mesetarisznyás madárkáim szárnyául....Talán a tudatalattim működhetett, mert akkor még nem tudtam róla, hogy így hívják őket.... :-)))

Minden figyelmemet, idegszálamat lekötötte a megalkotásuk, és a szívem-lelkem benne van...
(de komolyan!)
Szárnyaltam én is, amikor készült a gyerekeknek a mesetarisznya!Sok apró öltéssel apránként készült nagy műgonddal (benne vagyok rendesen mindenestül), hogy olyan legyen, amilyenre én is szívesen vágyakoznék nehéz életű kislányként vagy kisfiúként egy ilyen Meseterápiás táborban...
(És jó apróban elrejtve megtalálhatók rajta az első francia csomós próbálkozásaim is...)
A Meseterápiás Központ módszere és célja, a gyökerek és szárnyak megtalálása a mesék által. Én ismerem a gyökereimet, szeretem és hálát adok érte, hogy kaphattam...
A szárnyakat pedig a szabad (madárka)alkotásban találtam meg...
Köszönöm!
Ők az én szeretet-lélekcseppeim...

8 megjegyzés:

Monika írta...

Remélem,hogy jól tudom.:)Ha meg nem,akkor mi így most elneveztük.:)Mesések a tarisznyák!!!!

Krizantám írta...

Hát, én csak török v. kasmír mintaként ismertem.
Eredetileg Indiában készült kasmír-sálakon alkalmazták ezt motívumot.

Hozzám azonban a LÉLEKCSEPPEK kifejezés sokkal közelebb áll... :-)))
(Mert a mesésekben benne van!)

Strugamano írta...

:)) Látszik, hogy szívvel-lélekkel készültek ezek a tarisznyák!

Colette írta...

Fantasztikus kisugárzásuk van!
nagyon várom őket!

Aledi írta...

Jaj, ezek meseszépek! Nagyon-nagyon tetszenek! És igen, látszik, hogy szívvel készültek.

Monika írta...

Drága Krizantém: Javítás, javítás!!!!!!! Kasmírminta a blogfejléced -teszek fel az oldalamra róla egy tanulmányt.
.Sajnos a lélekcseppre még nem találtam utalást.:( De nem nyugszom,addig,amíg meg nem találom.:)

Monika írta...

Ja,látom, te ezt már írtad.:) Na,jól van:) én vaksika.:)

Krizantám írta...

Örülök, hogy Ti is észrevettétek benne a lélekcseppeket! :-)
Nemcsak a "mintámmal" vagyok benne a tarisznyákban, hanem teljesen... :-)))
Olyan jó ezeket az elmélyült pillanatokat átélni... igazi adomány ez nekem és kincsként őrzöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...