2011. június 1., szerda

"Újratervezés"

Nehezen szabadulok az elmúlt napok pörgésétől, pedig elvileg vége a hajtásnak...
(Leadtam mindent, beküldtem, levizsgáztam, megkerestem a nyári ruhákat, elküldtem az erdei táborba, elvittem a balettruhapróbára, mindent és mindenkit a megfelelő helyre és ráadásnak "megsirattam" a hirtelenjében végérvényesen összeomlott számítógépünket...)
És most kellene felszabadultan felsóhajtanom, de azt hiszem kell pár nap, mire elcsitulnak a dolgok...
(Kép forrása: TSZB)
Alig vártam már, hogy végre újra tűt, cérnát, ollót ragadjak (ez a pillanat tartott "életben", hogy bizony ez is eljő...), mert sok az ígéretem, megrendelésem, ajándékötletem, ami rám vár és értem kiált a türelmes várakozás után...
MA PEDIG FEJEST UGROK MINDENBE! :-)))
(Na, jó csak szépen sorjában...)

Felfrissülésként viszont ehhez a bejegyzéshez és az "újratervezéshez"szükségem volt egy csodásan színes, friss képre...
(Mivel az asztali számítógépünk teljes csődjével minden fotónk, beadandónk, munkánk, korábbi építésztervünk elszállt hétvégén az éterbe, most próbálják újra elővarázsolni a hozzáértők, hogy az életünk korábbi darabja(i) ne vesszenek el számunkra örökre...)

Ezért a saját bonsai-gurumtól (az én drága emberemtől, akinek nagyon sokat köszönhetek az elmúlt hetek megpróbáltatásainak enyhítésében) kértem kölcsön a hétvégi bonsai gondozós "partijuk" képeit!
Csodálatosak ezek a (z) azálea-bonsaiok...!
(Kép forrása: TSZB)
Japánban nem véletlenül közkedvelt és nagyon népszerű bonsai-fajta!
(Kép forrása: Papp Sándor )
És ilyenek együtt a kertészetben a "bonsai-parti" helyszínén...
(Kép forrása: TSZB)
Ilyen helyen öröm bóklászni, bonsait gondozni ("bonsai-partizni") és dolgozni is!

Bár a mi kis kertünk (még) nem ilyen, de ezen felbuzdulva most fogom a filces-anyagos dobozomat és kivonulok a kertbe "dolgozni", varrni, szabadon "újratervezni" az időmet és az alkotásaimat...! :-)))

Ui.: Köszönöm a gyönyörű képeket Papp Sanyinak (www.bonsaistudio.hu, www.marczikakertblog.blogspot.com) és TSZB-nek, akik a saját fényképeimet kényszerűen nélkülöző "képtelen" időkben kisegítettek a csodálatos fotóikkal!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...