2011. június 21., kedd

Jegesvizi Bálna Bálint

Tegnap este elkészült és ma már landolt is a másfél éves szőke fürtös "kishercegnél" a megrendelésre neki varrt türkiz kapucnis fürdőponcsó, amit a korábban sikeresnek bizonyult anya-fia táskájához igazítottam (ugyanis az övé a kis vitorlás táska és most már ez a kisponcsó is)! (Volt szerencsém személyesen találkozni Vele, anyukájával és a táskáikkal (táskáimmal) is... Jó színben vannak mindannyian, mondhatom... Jó látni használat közben az alkotásaimat...) :-)))
(A modell az én hatévesem, így az 50cm hosszú kistörölközős poncsó kicsit viccesen áll rajta!
Hirtelen reggel nem volt kéznél egy másfél éves sem a fotózáshoz...)
Korábban készítettem már ilyen színű frottír fürdőponcsót nagyobb méretben. Most egy kisebb változat készült a legényke magasságához igazodva.
Megint rám volt bízva minden (szín, minta stb.), csak a vízparti téma volt adott. Gondoltam egy kisbálna aranyos lenne egy kisfiúnak, csak a figura színével voltam bajban, mert nem minden illik a türkizhez. Aztán beugrott gyerekkorunk kedvenc diafilmjének mesefigurája: Jegesvizi Bálna Bálint, aki egy fehér kis bálna! (Öcsémmel imádtuk ezt a kis figurát!)A mintát teljesen kézzel varrtam fel és hímeztem. Színes szaténszalagokból készítettem a kapucni bojtját, olyan színösszeállításban, ami illik a kis tulajdonos vitorlás táskájához...
Jó, hogy olyan helyre került a Jegesvizim, ahol az egyedi kézi alkotást nagyon megbecsülik! Köszönöm Andi a megrendelést! :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...