2011. szeptember 4., vasárnap

Kreatív világ, ha találkozik

"A szívedben rejtegetett kincs, kreatív munkád által láthatóvá válik."

(Albrecht Dürer)


Jucusnál találtam ezt az idézetet, ami nagyon megfogott! A tegnapi ismerkedős, beszélgetős blogtalálkozó kapcsán is ezt éreztem. Mindenkinek a munkáján, alkotásán keresztül jól láthatóan megmutatkozott az egyénisége, a szívében rejtegetett kincs... :-)))
Nagyon örültem a személyes találkozásoknak, megismerkedéseknek! Mégiscsak más ez így személyesen, mint csak a blogon keresztül... :-)))
Sok mindent vittem, a végén pedig a kiállított alkotásaimmal együtt életre szóló tapasztalatokkal tértem haza, ami meghatározza majd a hogyan tovább kérdéseit a jövőben számomra... Még csak most csapódik le bennem az egész nap izgalma, beszélgetései...
Szebbnél szebb alkotásokat láthattunk közelről, akár meg-megsimogatva...

Egy ilyen beleszeretős pillantás volt Judit (Belinbolt) színes faliképe is!!! :-))) Nagyon szerettem volna a pici varrós sarkom falára szembe, a régi Singer-varrógépállványból asztallá átavanzsált asztalkám fölé... Annyira kívánkozott oda... :-)))Olyannyira elvarázsolódtam a színes körök, csigavonalak, gyöngyök, hímzések és az egész kép színvilágának csodálata kapcsán, hogy csak simogattam és nagyon közelről néztem, szeretgettem a mintákat! Azt már csak itthon vettem észre, hogy ez egy karácsonyfát mintáz! :-)))))) Na ennyit rólam... :-O De nézzük el nekem, mert azt egyszerűen tudni kell rólam, hogy én a "színek bűvöletében" élek!!! (Nem véletlenül látható a blogfejlécemen...No, hát itt az élő bizonyíték!) :-)))
De betudhatjuk a nap zsezsgős izgatottságának hatásaként is... Az biztos, hogy ez a kép egész évben a falamon lesz (mindig a szemem előtt szemben) és egy csodálatos alkotásként tekintek majd rá minden nap, ami egy alkotótársam keze munkáját dicséri...
Megvásárolni nem lehetett a faliképet, de szép pillantásaim hatására aztán végül csere-bere lett belőle. Judit az asztalomról a zöld-sárga napernyős gyerek fürdőponcsómat választotta cserébe. :-)))

A közös csere-berére én egy érmetartós kulcstartómat vittem, amit a legnagyobb örömömre Aledi nyert meg. A lehető legjobb helyre került, az biztos! ;-)
(Kép forrása: Aledi, mert persze fényképezőgépet nem vittem magammal)

Én pedig Edittől kaptam egy nagyon szép kis türkiz neszeszert, ami az általam eddig nem ismert (felvagdosós) zsenília technikával készült. Imádom a türkiz színt, úgyhogy nagyon örültem neki!Képes beszámoló erről a napról sajnos csak másoknál látható (pl. Cilinél), mert én elfelejtettem gépet vinni! (Nála például látható az asztalom még kipakolás közbeni állapotban...)
Végül véget érni nem akaró csacsogások, beszélgetések zárták a találkozó napját, ami tán túl hamar is, de kora délutánra befejeződött...
Köszönjük Ginának a rengeteg szervezést és fáradozást! Öröm volt az ismerkedés!!! :-)))

6 megjegyzés:

F.Gina írta...

Örülök, hogy jól érezted magad !

Julcsi írta...

Milyen jó, hogy kijöttél hozzám a múlt héten! Ha tegnap találkoztunk volna először, egy szót sem tudtunk volna beszélgetni, nem lett volna rá idő:)

Judit írta...

:))) Nagyon nevettem, hogy ráeszméltél az adventi jellegére. De aranyos vagy!!! Nagy volt a nyüzsi, de mondtam, hogy ez nálunk már kétszer fenn volt a falon karácsonykor:)))

Krizantám írta...

Azért még ha csak pár szót is, de tudtunk egy kicsit mindenkivel beszélgetni (legalábbis majdnem mindenkivel)... és ez jó is volt így! :-)))

Judit! A "kétszer fent volt a falon" bement a fejembe, csak a "karácsonykor" nem jutott el odáig... :-)))
És itthon is a szerzemények mutogatása közben mondták a gyerekek, hogy "jé, ez egy karácsonyfa!"... És tényleg... :O)
Ki tudja mikor esik le a tantusz (és mekkora), hogy valójában mit is rejt a képed... Azt hiszem elvarázsolódás volt a köbön a fejemben... A színek, a színek... Ők tehetnek mindenről! ;-)

Aledi írta...

Nagyon örülök, hogy személyesen is megismerkedtünk. A kulcstartód meg szuper. Most már találtam 100 forintost is, és tegnap vásárláskor elő is varázsoltam belőle :) A lányom ugyan nagyon nézegette, és célozgatott rá, hogy ő is tudná használni (ugyan mire?!), de kérlelhetetlen voltam :)

Barbi írta...

Én is nagyon örülök, hogy megismerhettelek!Szép nap volt! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...