2011. szeptember 23., péntek

Nyeremény kulcstartók

Végre meg tudom mutatni az első blogjátékom két nyertesének nyereményét, ami egy-egy általam elkészített, személyre szóló érmetartós filckulcstartó volt. Mert bizony végre kézhez kapták (vártam-vártam a bemutatással, hogy nehogy lelőjem a meglepetést)... És volt öröm a visszajelzések alapján! :-))))

Az egyik nyertes Hokata volt! 

Neki egy nagyon színes fehér százszorszéppel díszített virágos kulcstartót készítettem, mert emlékeztem még a nyári találkozásunkról arra, hogy ez a kedvenc virága ("a maga legcsodálatosabb egyszerűségében")! A kulcstartó színvilágát Kata csodálatos képei inspirálták! Újra és újra megnézegettem őket, hangulatot, benyomásokat gyűjtve...
A következő mini százszorszép virág az egyik kedvenc patentrészletem rajta... Minden szirmát egyenként megszeretgettem, míg pont olyan lett, amilyenre szerettem volna! És szeretem, mert ilyen közelről...

A másik nyertes Andicsek volt!

Tőle is kértem egy kis támpontot a színeket illetően. Az általa szeretett színekben (sárga, narancs egy pici bordóval és barnával) készítettem egy napraforgó virágos filc kulcstartót. Ugyanis az is kiderült, hogy neki pedig a napraforgó a kedvenc virága! (Nem szoktam törekedni az alkotás közben arra, hogy kifejezetten az egyik vagy másik virágra hasonlítson az általam készített virág motívum, de most kifejezetten örültem, hogy mindkét kulcstartónál kaptam egy kis támpontot az elkészítéshez!) 
Sajnos a képen kevésbé látszik, hogy a napsárga szirmok alatt egy igen szép mélybordó filc lapul cikcakkos széllel. Hátul természetesen érmetartós rekeszke bújik meg...
És ami az apró százszorszép után a másik legnagyobb szívszerelem volt a patentkészítés közben, az az én értelmezésemben készült igazi "napra forgó" volt... spirálisan forogva minimál stílusban... :-)))
(Az a picire összesűrített Nap középen, az az emberi és minden más földi élet éltetője...)

Ilyenkor érzem igazán szabadnak magam, amikor ilyeneket készíthetek! 
Köszönöm a játékot és az élményt, ami általa megadatott! Az örömteli alkotásé... :-)))

Teljen benne legalább ugyanennyi öröme a kedves tulajdonosainak, Katának és Andinak!

5 megjegyzés:

Hokata írta...

Drága Krisztám! nagyon köszönöm a szépségemet, már fel is avattam, Ő a kulcsaim őre. Azért is szeretem, mert szép, és azért is mert Te készítetted , lelke van:)
Puszi,
Kata
Simi is szusszant:)

Kőrösi Mercédesz írta...

Ezek gyönyörűek, Kriszta! Benne van a szíved-lelked, ez látszik :)

Erika írta...

Nekem a napraforgós lett a szívem csücske :)

Bakarasz írta...

Nagyon szépek, és szívvel-lélekkel készültek! A napraforgós tetszik nagyon nekem is! Amúgy is szuper ötlet ez a fajta kulcstartó. Irigylem a nyerteseket, persze nem rosszindulattal. :)
Ági

Krizantám írta...

Öröm ez nekem, hogy látjátok benne mindazt, amit igazán beleadtam!

Nincs is annál jobb alkotás közben, mint amikor az ember a leendő tulajdonos lelki beállítottságával, lelkivilágával azonosulva próbál meg a saját kezei között egy igazán személyre szabott alkotást létrehozni... :-)))

Nagyon jó, nagyon is! És az örömködés mindenkinél, hát az az igazi... :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...