2011. szeptember 29., csütörtök

Pöttyös Panni, avagy egy női hölgy uzsonnás táskája

Hát én pedig jól elfelejtettem bemutatni, milyen helyes kis uzsonnás táskát kértek tőlem még szeptember elején egy korábbi tengerész stílusú, virágmintás farmertáskám mintájára. Most kifejezetten a piros pöttyös bélés volt a kérés (nekem is nagy kedvencem)... :-)))
Munkába járáshoz készült az előzőeknél egy kicsit rövidebb táskafüllel, kézben hordásra. Csak egy uzsonnának, egy könyvnek és egy almának kellett elférnie benne. Készítettem ennek a kis uzsonnás tatyónak egy pár centis talpvarrást a jobb tartás érdekében, hogy mindezek jól elférjenek benne és ne nyomódjon ki a táska oldala a megpakolás után. Egy zsebet varrtam belülre, amibe pont elférhet akár még egy jól becsomagolt túrós táska is... :-)))))
 
Azóta már birtokba is vette a kedves tulajdonosa! Remélem megszínesíti a munkába járást és beválik az új munkahelyen is! :-)))

Ui.: A tengerész stílus színeiben pompázó, kék pöttyös bélésű szaladgálós farmer kistáskám még gazdára vár a Meska-boltomban! A táska ITT megtalálható!

4 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

Gyönyörű ! Nagyon tetszik! :)

Bakarasz írta...

Nagyon édes! A piros pöttyös anyagnak szerintem van valami utánozhatatlan bája, régi emlékeket idéz, mégis friss, én is nagyon szeretem! Sőt, cerkatekercs ügyben ez a nagy visszatérő sláger, újra és újra kérik, most is épp varrok kettőt, két lányzónak. Ilyen táskával én is szívesen járnék munkába. :)

Kőrösi Mercédesz írta...

Milyen kis helyes:) Csatlakozom Bakaraszhoz, éljen a piros-fehér pötty!!! Pöttyös Panni óta mindenképpen:)

Krizantám írta...

Olyan jó, hogy Ti is így érzitek, mert pont azt gondoltam, hogy "Én is elfogadnám..." :-)

A piros pöttyökről meg csak annyit, hogy tavasszal még egy piros-fehér pöttyös papucscipőt is beújítottam, olyan vidám...
(Pedig nem vagyok egy mai csirke....) :-)))

Szóval éljenek a piros-fehér pöttyök! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...