2012. augusztus 21., kedd

La forza del destino

Senki ne kérdezze, hogy horgolás közbeni zenehallgatáskor hogyan jutott az eszembe ez a Verdi mű...

Verdi: La forza del destino - Overture 
(Végzet hatalma - nyitány)

Legalább 11 éve hallottam utoljára... És én ezt játszhattam akkor a zenekarban... :-)))
Csodálatos, fantasztikus zenemű...


Majdnem ezt játszotta az István Zenekar az esküvőnk után a templom előtt (én ezt szerettem volna), de végül mást játszottak... :-)))

Akkoriban a Végzet hatalma nyitány kerített a hatalmába... (éppen előtte játszottuk egy spanyol turnén...hát nem csoda...)!
Olyan sokrétű érzelmi húrokat penget meg ez a zene, aminek egyszerűen nem lehet kivonni a hatása alól magunkat... :-))) Minden sora, részlete egy-egy szeletét, színfoltját láttatja az életnek... Ami hol ilyen tud lenni, hol olyan...

Tudom, hogy kevés embert mozgat meg ez a fajta zene annyira, de én mégis eggyé tudok válni vele... Főleg miután minden rezdülésünket belejátszottuk annak idején... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...