2012. augusztus 2., csütörtök

Facebook... egy új világba belépve...

Beléptem én is egy másik világ kapuján, ahol nagyon mozgalmas élet folyik...

Krizantámként megtalálható vagyok mostantól a facebook-on is! :-)


Rita hathatós (és nagyon türelmes) segítségével sikerült meglépnem ezt a régóta érlelődő lépést!
(Itt is nagyon köszönöm a technikai segítséget, hogy időt nem kímélve türelemmel fogtad a kezemet...!!!) :D

A blog oldalsávjából is elérhető már a facebook-oldalam!
(Ezt már egyedül sikerült odabűvölnöm, úgyhogy a fel-felmerülő technikai akadályok ellenére azért csak haladok a tanulás útján...) ;-)

Szívesen látok ott is Mindenkit, akinek van kedve!

2 megjegyzés:

erzsó írta...

hú, de jó hogy blogoltam kicsit! :)

örülök, hogy beléptél, szurkolok és hajrá! és meglásd milyen sikeres leszel!

feltétlen tedd fel a tengerész táskát és a mappát is, el fognak alélni az emberek :))
én is el vagyok! csodásak :)

Krizantám írta...

Aranyos vagy, Erzsókám!

Nagyon más világ, mint ez a csendes blogtér...
De izgalmas a facebookban ez a jelenlegi nyüzsgés... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...