2011. július 3., vasárnap

Pink szülinap

A tegnap esti szülinapi összejövetelre készítettem ajándéknak ezt a pink pamutvászonból készült válltáskát az egyik kedves barátunk ifjú feleségének. A kiindulási alapom az volt, hogy határozottan élt az emlékeimben, milyen szép és különleges volt a hófehér menyasszonyi ruhájában, amelyen alul finoman megjelent a sötét rózsaszínű pink szín tüll formájában. (Én nem vagyok ilyen vagány csaj, hogy ilyen ruhát bevállalnék, de Ő olyan meseszép volt benne, ahogyan a pici leheletnyi pink feldobta a fehér ruháját...)

Jól gondoltam, hogy a pink nem szűnt meg a rajongásainak tárgya lenni, mert a többiektől is pink színű ajándékokat kapott (fülbevaló, karkötő stb.)... :-)))Külső díszítésként kétféle rózsaszín szaténszalagot varrtam rá elől. A pici pink masni pedig kívánkozott rá, amitől kicsit olyan nőcis lett.
Pink-zöld csíkos drapp hevederpántot választottam hozzá. A bélése pedig egy szintén rózsaszínes-drappos pamut anyag, ami megbolondítja egy kicsit a külső egyszínűségét.
Került bele Krizantám-címke is és pink színű belső zsebek (mobilnak, tollnak, zsepinek, iratnak) több részre osztva.
A furcsa fényű és színű képek a késő esti benti fotózás eredményei, amik az indulás előtti gyors dokumentáláskor születtek. (Lehetetlenség ezzel a géppel bent, műfénynél jó képeket készíteni...)
(Ezek kevésbe színhelyesek, de kívülről így néz ki a táska...)

Ha fotózni nem is tudok, de meglepit okozni azt azért igen... Örült neki a boldog szülinapos és ez a lényeg! :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...