2011. július 1., péntek

Szárnyaló nemezmadarak

Gabi és Eszter felhívására jelentkezve ma öten nemezeltünk madarakat a Meseterápiás Központ számára Mihály Eszternél, aki fantasztikus nemezmadarakat készít. Ott volt Eszter (Eszter Nemez), Gabi a Kör-Kötő-Körből, Szilvi (Hunszil), a nagylányom és jómagam.

Félve jelentkeztem, mert még soha életemben nem nemezeltem eddig. Gondoltam a nagyobbik lányom is élvezné a közös munkát, mivel ő nemezelt már egy kicsit, így mégiscsak "jártasabb" nálam a témában, tehát elvittem magammal. Nem bántam meg az biztos, sőőőt... :-)))

Csoda egy nap alakult ki, csodamadarakkal... Szebbnél szebb mesés madarak formálódtak a maszatos kezeink között... Olyan volt, mint egy mini alkotókör...
Az alkotásba belefeledkezve készítette a lánykám és én is ezeket az első nemezmadarakat (ő is egyet, én is egyet külön). A két madárkánk még nincsen teljesen készen... Száradnak, szemőkére, lábakra, csengettyűkre várnak, de azért lefényképeztem frissiben a lemenő nap fényében, hogy bemutathassam, mi készült ma Eszter segítségével...

...az én teljesen kezdő tenyereim simogatásának hatására...
(...Eszter csengettyűs narancsmadarának mintájára...)

... valamint a 9 éves lányom kezei között...(Ő választotta a színeket egyedül és végig szorgalmatosan, kitartóan maszatolt...őőő, bocs nemezelt...)

Sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen nemezalkotás fog kijönni a kezeim közül egyszer... :-)))
Eszter türelmes útmutatásával és segítségével sikerült még a lányomnak és nekem is... Nagyon jó volt látni, ahogyan a gyapjúból nemezzé formálódik az ujjaink között az anyag!
Ha teljesen készen lesznek a madarak, mutatok még képeket róluk, mielőtt a Meseterápiás Központ valamelyik lakószobájában megtalálnák végső helyüket!

Gabi egy csodálatos Kékmadarat készített, mely az életben még szebb, mint a képeken! Szilvi egy számomra nagyon tetszetős, sárga-barna foltos-pettyes tollú ragadozómadár-féleséget készített!
Eszter pedig egy ehhez hasonló Tűzmadáron dolgozott még, amikor eljöttünk ezután az igazi alkotós nap után... Szerintem mindannyian nagy élményekkel gyarapodtunk! Mi biztos...!!! :-)))

4 megjegyzés:

Aledi írta...

Jaj, de nagyon jók! A közös alkotásnak mágikus ereje van :)

Krizantám írta...

Tényleg mágikus ereje van, mert teljesen a hatása kerültünk! Szerintem lesz még ennek folytatása...

Hunszil írta...

Csodás lett amadarad, na meg Rozié is :)

Krizantám írta...

Köszönöm, Szilvi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...