2012. június 14., csütörtök

Fekete-fehér DOTTY-kulcstartó

Családi kérésre készült I.-nek ez a fekete-fehér érmetartós filckulcstartó! Nagyon szeretem a feketét és a fehéret is... külön-külön is... és együtt is... No meg színekkel kombinálva is... Hangulatom kérdése mindez...

De most kifejezetten ez a fekete-fehér színpárosítás volt a kérés!


Izgalmas játék volt élővé varázsolni ezt a színkombinációt! A fekete-fehér kontrasztját kihasználva lyukasztással alkottam koncentrikus mintát a gyapjúfilc körökre, sötét grafitszürke nagy gyöngyökkel díszítve tettem nőiessé és fekete-fehér pöttyös, kulcskarika tartó szalaggal játékossá...


Kevésbé látszik a képeken, de fehérből sötétszürkébe hajló színátmenetes hímzőfonallal öltöttem körbe a kulcstartót.
A hátsó érmetartós részt (ahova a bevásárlókocsiba való pénzecskét lehet tenni) szintén a pöttyös szalag teszi izgalmassá, mivel a patentos zárófül is ebből az erős szalagból készült! 


Van a fekete-fehér színekben valami jó kis kihívás, ami mindig is izgatta a fantáziámat! Hogy hogyan lehet úgy alkalmazni, viselni, hogy ne egy unalmas párosítás legyen, hanem egy izgalmas, tisztán a színek kontrasztjára hagyatkozó, de játékos összeállítás! Öltözködésben, alkotásban egyaránt...


Amikor nem a színek tobzódására vágyik az ember lányának szeme és hangulata, netán a stílusa, akkor az ilyen nyugalmas, de mégis mutatós fekete-fehér színösszeállítás is lehet a mindennapok dísze... :-)))

5 megjegyzés:

Tulipánt írta...

Nemsokára találkozunk, és én ma feketében leszek, mert én is szeretem a feketét. De most egy kis bordóval fogom megbolondítani.
Jó lett ez a fehér-feketéd. Szép napot, és még szebb estét!

Erika írta...

Én is nagyon kedvelem a fekete-fehér összeállítást így semmi kétség: tetszik :)

erzsó írta...

én klasszikusnak, elegánsnak mondanám... semmiképp se unalmasnak

a pöttyözés miatt pedig kimondottan laza :)

Tulipánt írta...

Úgy örülök, hogy megismertelek személyesen!

Krizantám írta...

Köszi, Lányok!
Akkor megnyugodhatok, hogy nemcsak nekem jön be a fekete-fehér... :-)

Tulipántos Annám, én is nagyon örülök, hogy személyesen is találkozhattunk! :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...